Regularny serwis i obsługa okresowa

Samochód niestety nie jest wieczny.

Szczególnie ostatnio producenci postawili na masową, lecz tandetną produkcję. Do tego dodajmy coraz bardziej wymyślne normy emisji i w rezultacie mamy zalew wyżyłowanych motorków. Nietrwałych i coraz bardziej kosztownych w naprawie. Te silniczki z reguły nie uprzedzają o tym, że zbliża się awaria, a z nią poważny wydatek.

Regularny serwis, przegląd, wymiana oleju i diagnostyka komputerowa pozwolą ograniczyć ryzyko większej naprawy.

"Regularny serwis" - i nie należy się tutaj sugerować okresami międzyserwisowymi podawanymi przez producentów. W ich interesie nie leżą oszczędności właścicieli aut, lecz jedynie możliwie bezawaryjne doprowadzenie pojazdu do końca okresu gwarancji. A dalej już tylko zarabianie na naprawach, a nawet sprzedaż kolejnego nowego auta.